Wednesday, September 15, 2010

VROEM VROEM VROEM...

Max en ik hadden zin in wat actie en snelheid;-) Dus wij op naar 'Motorworld' in SL, want geef toe waar/hoe/wat vindt je meer actie dan op een snelle motor... als dat maar goed afloopt. Wolvie houdt haar hart vast....
Eerst even een motor uitzoeken... Wow, mijn Max kent mijn smaak *grijns.
Even overleggen hier welke route we gaan nemen en wie gaat rijden;-) 

(ondertussen beetje friemelen aan elkaar, oops...dat was eruit voor ik het wist lol)

En weg zijn we, de zonsondergang tegemoet...
(oh, ik begin de romantiek al te voelen)

En daar gaat de romantiek... recht de zee in grrrrr
(lieve man van mij...jij moet nog beetje oefenen hoor, voor ik nog eens achterop ga *grijns)
Ok, dan maar naar huis voor wat romantiek *winks

No comments:

Post a Comment