Monday, October 18, 2010

Max en Wolvie and the Chocolate Factory;-)

Een aantal dagen geleden hadden Max en ik zin om een beetje te gaan verkennen in SL. Ik had eerder een plek gevonden genaamd 'Chocolate Factory', en vermits Max zo een zoetekauw is dacht ik dat hij dit wel zou weten te waarderen... 
Het idee achter deze plek is natuurlijk de bekende film 'Charlie and the Chocolate Factory', heel goed nagemaakt moet ik zeggen. Dus wij op weg enne... wel we zijn toch wel een paar vreemde dingen tegengekomen, ik zou zeggen: 'Kijk en geniet;-)'.

Nou, dat ziet er lekker uit... als Max nu nog helemaal onder de chocolade zat....yummy;-)


Ohhh, kijk die kleine eekhoorntjes maar werken, zooooo lief...


Op naar de volgende kamer...een vreemde kamer en daar stond een klein mannetje...weet niet wat die daar stond te doen eigenlijk... hij zei ook niks pffft... nou ja, dan maar verder verkennen...


Max!!!!! Kan je in het vervolg de deur dicht doen??!!! Gatsie zeg...


Ohh, dit ziet er gezellig uit... heel verleidelijk om tussen hen in te gaan liggen, maar ze wilden dat niet GRRRR.. kom Max we gaan verder, we zijn hier blijkbaar niet gewenst *kijkt boos


en toen kwamen we een lief pandabeertje tegen... dachten wij, tot Max er ging op zitten. HELP!!!!!!!!! Waar is mijn man zijn hoofd???!!!!


Oh daar is je hoofd terug PHEW!! Alhoewel.. het ziet er toch nog niet helemaal normaal uit zo... Max ga alsjeblief niet meer op een pandabeer zitten, jij weet toch hoe gevaarlijk die beesten zijn!

Kom we gaan naar huis, genoeg avontuur voor vandaag ;-)

No comments:

Post a Comment