Wednesday, January 19, 2011

Billy the Kid euhh.... Kat *grijns


Mijn Max is de liefste vent van de hele echte/virtuele wereld. We waren vandaag op ons tweede landje een beetje aant praten en prutsen... Max vooral met de rotte wortel van de konijntjes (ja nerd hé). Toen liet ik vallen dat ons landje meer en meer op een dierentuin gaat lijken... vond hij ook... maar ik zei dat ik toch nog iets miste. Een poesje:-)
Ik vroeg of het goed was dat we nog eens een kijkje gingen nemen bij Zooby Pets (beste creator van diertjes, vind ik), en Max vond het ok... citaat van Max: 'kijken is gratis'...*grijns.
Dus hup wij naar Zooby, poesjes kijken en voor ik het wist deed hij mij dit lieve katertje cadeau.. kheb hem genoemd naar mijn poes in RL 'Billy':-))
Ik vind eigenlijk dat ie een beetje op mij lijkt *winks.
Max, dankjewel mijn lieve vent, dikke kus en LU!

No comments:

Post a Comment