Monday, April 25, 2011

Sprookje:-)


Mijn SL is echt een sprookje, maar er ontbrak nog één dingetje... een kasteel, ja elk prinsesje heeft een kasteel.
Dus Max kocht voor zijn prinsesje een kasteel maar op het land waar wij woonden waren een aantal boze heksen en tovenaars die het kasteel maar niets vonden. Ze vonden het kasteel te groot en ze wilden ons weg van ons landje. Als je het mij vraagt waren die boze heksen en boze tovenaars gewoon bang van Max. Max is vrij dominant en dat was/is ook te zien aan het kasteel. Het torende letterlijk uit boven al die boze heksen en tovenaars hun huisjes.
Max heeft de opperbozetovenaar toen bij zich geroepen en gezegd dat wij het land zullen verlaten maar niet zonder het eerst te vervloeken door zijn.... prinsesje (die heeft namelijk ook toverkrachten, witte magie die ze normaal alleen maar gebruikt om mensen te helpen), maar Max was zo boos dat hij mij, zijn prinsesje heeft gedwongen een vloek uit te spreken over het land. Zo geschiedde....
Max en ik hebben toen het land verlaten en een aantal dagen rondgezworven als nomaden tot we toevallig op een land stootten, zo mooi, zo sprookjesachtig, zo vredig...Na het verkennen van het land besloten we dat dit ons nieuwe thuis zou worden, en zo geschiede....

Zie hier ons nieuwe land met mijn kleine huisje op de achtergrond en het majestueuze kasteel van Max.

Mijn SL is echt een sprookje:-)



(de vloek van Max zijn prinsesje leeft nog steeds door op het vroegere land waar zij woonden, nooit of te nimmer hebben de boze heksen en boze tovenaars nog de kans gekregen iemand weg te jagen... telkens wanneer er mensen op dat land kwamen voelden ze een kille huivering door hun lichaam jagen en maakten heel snel dat ze wegkwamen van het verdoemde land)

No comments:

Post a Comment