Monday, November 22, 2010

De wondere wereld van SL kunst

Er zijn nogal wat kunstenaars in SL bezig met hun ding, ik heb al een paar gallerijen bezocht maar die waren vrij teleurstellend. Ik bedoel iedereen kan een foto van internet halen en er dan een beetje mee spelen met photoshop (doe ik trouwens ook). Maar gisteren was iets anders, we werden uitgenodigd op een expositie, we dachten hmmm... maar vermits het vrienden waren die ons uitnodigden zijn we toch maar eens een kijkje gaan nemen.
Nou, dat noem ik pas kunst. Het waren geen gephotoshopte fotootjes die daar aan de muur hingen, neenee... het was interactieve kunst waarmee ik wil zeggen dat je op elk kunstwerk kon klikken en er dan iets mee gebeurde.... mijn hoed af voor die kunstenaar:-))))
Hier een paar foto's ter illustratie, kijk en geniet zou ik zeggen:-)





No comments:

Post a Comment