Wednesday, December 1, 2010

Het heeft gesneeuwd!!!


Het heeft inderdaad gesneeuwd zowel in SL als in RL. Ik moet eerlijk toegeven dat ik sneeuw leuker vind in SL dan in RL. Ik ben helemaal geen winter liefhebber, maar in SL vind ik het wel iets hebben. Sommige SLers vinden het maar niks heb ik daarstraks gemerkt.
Als je land hebt in SL wordt er normaal gezien overleg gepleegd tussen de huurders of iedereen akkoord is met verandering van seizoen, wat in ons geval niet is gebeurd. Wij stonden op ons land en ineens was de sneeuw er. Zoals ik zei Max en ik vonden het wel romantisch:-)
Maar toen ik daarstraks online ging was één van de buren heel erg boos zag ik in de groepchat, hij wou de sneeuw WEG ASAP. Geen idee dus hoelang de sneeuw blijft liggen in SL, in RL blijft die nog wel een tijd liggen GRRR.

No comments:

Post a Comment