Monday, December 20, 2010

Wolvie ging er alleen op uit.... goed idee of niet??;-)

Hier begint mijn avontuur... in een plaats genaamd 'Ocean City', ik dacht ohh leuk, Ocean betekent zee, betekent duiken, betekent vissen, onder water wereld.... Tjsonge wat een vergissing. Hier stond ik dus voor een zwart gat denkend 'durf ik of durf ik niet?'. Maar Wolvie zou Wolvie niet zijn als ze deze sprong niet zou wagen.. dus hier ga ik... wish me luck!!!!

ohhh, het zwarte gat leidde naar een subway.. hmm ok, laat ik dan maar even wachten tot de trein komt. Ben toch wel een beetje bang zo helemaal alleen in een ondergrondse metro, ik hoop dat die trein snel komt...Ik hoop vooral dat die niet is afgelast GRRR
Denkt... waar zou die trein mij heen brengen? Bang afwachten maar...


YESSS!!!! de trein is er... eindelijk.. wel weer 15 minuten vertraging, lijkt wel NMBS in België pffft. Instappen maar, de 'suspense is killing me' lol..


Hééééé dit is leuk!!!!! Ik mag de trein zelf besturen.... Weeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!! (toch beetje de schrik erin, het is donker hier, ik zie niet veel en al helemaal niet waar ik naartoe ga)
Ach... komt goed zou Max zeggen:-)


WTF!!!!! Dit gaat niet goed hoor. Stap ik van de trein in het donker, wandel ik naar de uitgang van de ondergrondse metro, ben ik net buiten en..... een verdomde lycan op mijn hielen GRRRR... Komaan Wolv, laat zien wat je waard ben als twilight warrior lycan....(het gevecht begint)....(.........)....................(awwww........).....................

No comments:

Post a Comment