Tuesday, June 21, 2011

Meerroos: een nieuw schattig diertje in Second Life


Ik kan toch zo een klein meisje zijn soms (ik vrees dat dit nooit weggaat). Ik had al van deze diertjes gehoord en ook gezien op verschillende blogs. Het zijn weer fokdieren zoals we hadden in sl: de kippen, de schildpadden, de paarden... Ik ben vandaag gaan kijken naar de Meeroo Sim en echt... ik ben verkocht, ze zijn superschattig, maken zo'n lieve geluidjes en je hoeft er niet mee te fokken, je kan ze ook gewoon als huisdiertje houden zoals onze honden en katten. Spijtig hebben we op dit moment niet genoeg prims om er eentje te houden (ze hebben ook eten en accomodatie nodig), maar later...
Jaja Max, maak je borst maar nat, binnenkort heb ik mijn eigenste sprookjesdiertje....goh kan bijna niet wachten:-)))

No comments:

Post a Comment